Photobucket Photobucket

Wednesday 3 April 2013

#18 MENGHITUNG HARI

menghitung hari, 
detik demi detik ,
masa kunanti apakan ada 
jalan cerita kisah yang panjang 
mengitung hari 


menghitung hari untuk apa ?
kawin ? tunang ? lambat lagi lah . hahaha
aku sedang menghitung hari , 
ok bukan setakat aku je , mungkin semua student kptmbp yang tengah BERPRATIKAL sekarang ni 
kami akan bebas ! yihaaaaaaa *naik kuda*

aku duduk dekat ofis ni hari hari sebelum buat kerja 
aku tengok tarikh dan aku kira lagi berapa hari . 
hahahaha , betul betul semangat nie nak habis pratikal 
03/05/2013 hari jumaat adalah hari keramat 
nak kata keramat taklah keramat mana , tapi keramat lah jugak 
jangan lupa masukkan dalam diari korang. hahahahah 

disebabkan nak habis dah pratikal ni 
kemalasan aku membuak buak . 
sampai aku pon dah tak tahu nak kawal macam mana malas aku ni 
tapi kena jugak siapkan sebab ini penentu kejayaan aku 
cewahhhhh , penentu konon . ahahahah 

notaAnggotabadan : apabila kemalasan menduduki tahta , dunia seakan gelap melanda . 



2 comments:

  1. Alhamdulilah da nak habis jgk. Semoga berjaya awk. ! :)

    ReplyDelete

Blog ini ditaja dengan idea dari azrinzainal