Photobucket Photobucket

Wednesday 10 April 2013

#19 Lelaki Bertindik

Bertindik biasa bagi golongan wanita , 
tapi luar biasa bagi golongan lelaki .

lepas aku duduk 4-5 jam di depan laptop
aku tertarik nak buat entri isu "LELAKI BERTINDIK"
bila aku tengok gaya sorang lelaki bertindik itu , 
aku fikir "hmm , gagah ke bila rasa orang tengok 
kau tindik telinga?"
tapi yang nak buat aku gelak seperti dirasuk syaitonn 
dahlah tindik telinga , amik gambar buat gaya DUCKFACE ? 0_o

wat goin on dude ? kau tindik telinga babe , 
dah nampak dah gaya gagah perkasa seorang lelaki
tapi kenapa tangkap gambar mulut muncung 
macam nak kena sepak je derrr 
HELLOOOOOO , kau ingat dengan gaya gitu orang suka ke ?
yelah mungkin kalau kau ada awek , awek kau sayang 
kawan kawan kau suka lepak dengan kau sebab 
kau lelaki macho tindik telinga 
orang lain tengok kau sekali pandang mungkin boleh terima lagi 
tapi kalau orang tengok gambar gambar kau dekat facebook .
bukan satu derr gambar DUCKFACE kau 
lepas aku stalk kau sehari semalaman 
HAMPIR KESEMUA DUCKFACE ! ffttttttt . *krik krik*

mungkin kau akan cakap "sukati aku lah woi , ini diri aku ,
 aku bukan hipokrit"
ok lah . memang itu diri kau , nak bertindik ke nak jadi gini ke 

 ↓ 



nak tindik satu badan ke 


nak tindik sampai boleh selit henfon kau ke 



satu je aku nak cakap dengan kau derrr ,

kau memang takkan nampak cool pon bila tindik telinga .

mehh aku nak share sepotong dan beberapa potong ayat dan 

tazkirah dunia untuk kau




jawapan dan soalan soalan gini aku dapat dari EN.Google . 

"kau  bukan baik pon , kau ingat aku tak tahu kisah kisah kau ? poyo je lebih nak tazkirah orang"
aku tak kata aku baik . dan aku tak pernah dengar orang 
yang tak baik tak boleh berikan
pandangan beserta tazkirah sedikit . 
Sekian sahaja pada entri ini


notaAnggotabadan  : Hamboi , kemain serius lagi aku . takda sedikit Ha Ha pon dalam ni . hahahahaha






No comments:

Post a Comment

Blog ini ditaja dengan idea dari azrinzainal